اي كاش

كوير وستاره

ادبي فرهنگي طنز

اي كاش

كاش ميشد

زمان به عقب برگرده

كاش ميشد سر مهم ترين انتخاب زندگيم بچه بازي در نمياوردم

اي كاش..............................

اين روزا تسليت زياد ميشنوم

تسليت قلب عزيزم

تسليت تمام روياهام

تسليت تمام آيندم

سلام دنياي تيره



نظرات شما عزیزان:

تتلو
ساعت6:56---14 تير 1393
سلام من به شما تسلیت می گم
غم اخرتون باشه
پاسخ:سلام ممنون.غم آخرم باشه هاها


یاسین
ساعت6:53---14 تير 1393
سلام خوبی مطالب خوندم خوشم امد ناراحت نباشید انشااله مشکل شما هم درست می شود موفق باشی
پاسخ:سلام ممنون آقا ياسين انشالله


بی نشان
ساعت19:52---12 تير 1393
وبلاگ قشنگی دارید . این پست شما خالی بود در بقیه پست ها برادران و خواهران شما نظر داده بودند غریبه بین شما من تازه وارد بودم اینجا نظر دادم موفق باشید یاحق
پاسخسلام هيچكس غريبه نيست خوش اومديد به وبلاگ من


محیا
ساعت15:21---12 تير 1393
ریحانه جان سلام.
خوبی عزیزم؟
این پستت رو خوندم نگران شدم گلم ...
پاسخ:عزيزم خوبم نگرانم نباش فدات بشم من.شرمنده نگرانت كردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:اي كاش,پشيماني دنيا, ساعت 1:22 توسط ريحانه